Verbaas je over de mogelijkheden van VionA

De mogelijkheden van VionA zijn eindeloos. Doordat ze gebruik maakt van de revolutionaire RPA technologie zijn er weinig uitdagingen die ze niet aan kan!

Plan een afspraak
Yeah!

HR

Op de HR afdeling zie je vaak nog veel handmatige handelingen, die ook heel secuur uitgevoerd moeten worden. Door de informatie waarmee gewerkt wordt kan dit in drukke tijden ook niet makkelijk door andere collega’s worden uitgevoerd. VionA kan hierin helpen door de repeterende handelingen over te nemen, zodat je afdeling zich bezig kan houden met datgene wat ze het leukst vinden, de medewerkers van je bedrijf.

  • Overzichten maken uit verschillende systemen t.b.v. verloning
  • Informatie van nieuwe medewerkers verzamelen en verwerken
  • Contracten verlengen of opzeggen
  • Declaraties die per mail binnenkomen verwerken
Wow!

Finance

Je wilt niet dat iedereen zomaar toegang heeft tot de financiële data van je bedrijf, waardoor alle taken op dezelfde mensen aankomt. Hier zitten repetitieve administratieve handelingen tussen waar je medewerkers niet echt op zitten te wachten. VionA is juist voor deze taken gemaakt, waardoor jullie je kunnen focussen op de complexere vraagstukken op de afdeling.

  • Informatie verzamelen uit meerdere systemen en centraal wegzetten
  • Rapportages die gegevens van verschillende bronnen combineert maken
  • Commissie berekenen en overzichten voor maken per medewerker
  • Bijlagen voor facturen voorbereiden en toevoegen

Wow!

Klantenservice

De belangrijkste taak van de afdeling klantenservice is klanten zo goed mogelijk helpen met hun vragen. Helaas is dit niet altijd makkelijk doordat de benodigde informatie van de klant, intern, of een leverancier niet direct voorhanden is. VionA kan er voor zorgen dat missende gegevens kunnen worden gevraagd aan de klant, terwijl bijvoorbeeld de status van een levering bij de vervoerder wordt opgezocht.

  • Vragen beoordelen op volledigheid en waar nodig meer informatie vragen
  • Informatie opzoeken in verschillende systemen en samenbrengen
  • Statussen opzoeken in portals bij leveranciers en vervoerders
  • Focus aanbrengen in welke cases extra aandacht behoeven

Wow!

Administratie

Administratieve taken is waar VionA op haar best is. Alle handelingen die regelmatig herhaald moeten worden en waar gegevens verwerkt moeten worden tussen verschillende systemen zijn altijd een moment waar fouten gemaakt kunnen worden. Daarnaast zijn dit vaak niet de leukste klussen. Ook handig dat bepaalde zaken in de nacht uitgevoerd kunnen worden zodat je de volgende dag klaar bent om aan de slag te gaan!

  • Gegevens overzetten tussen systemen
  • Ontbrekende informatie opvragen per mail
  • Overzichten maken met gegevens uit meerdere systemen
  • Controlelijsten voor openstaande taken creëren en versturen

Marketing & Sales

Klanten bereiken en opdrachten scoren, daar sta je voor! Helaas is de praktijk dat dit vaak ook veel handelingen op de computer omvat. Dagelijks productprijzen zoeken op verschillende platforms d.m.v. web scraping, downloads uit het CRM pakket ophalen en bewerken tot een werkbaar geheel, opvolgen van offertes. Het kan allemaal makkelijker door VionA een deel uit handen te laten nemen.

  • Prijzen ophalen en vergelijken van meerdere sites (web scraping)
  • CRM data verrijken met online data
  • Automatische werklijsten uit systemen halen en voorbereiden
  • Automatische opvolging offertes

Benieuwd naar praktijkvoorbeelden?

Bekijk hier welke processen VionA voor andere klanten uitvoert!
Naar cases
YES!